Lesohrátky

Poznat les zrakem, čichem a hmatem ve třídě? Nevěříte? Žákům II. a III. B se to podařilo. Ekologický program nabízel mnohé. Vnímání vůně lesa z uzavřených sklenic, povídání o obyvatelích, kdo ho chrání a kdo mu naopak  škodí. Skupinové aktivity rozkrývaly potravinové řetězce, odhalovaly pojmenování  živočichů, učily v souvislostech. Děti pozorovaly odlitky stop medvěda, vlka, seznámily se s technikou odlévání. Znají rozdíl mezi lesem přirozeným a hospodářským. Pomocí řazení obrázků a popisek sestavovaly patra lesa, jeho odrůstání, koloběh. Odhadem určovaly jeho stáří.  Feromony, lapač, slanisko, kazatelna, vyvážečka – slova dosud neznámá. Už víme co a jak. Na závěr kouzelný měšec, který odkryl své poslední tajemství. A poučení do budoucna? Využívat každý papír, recyklovat, chránit přírodu a uchovat její krásu.
[nggallery id=185]

No Comments Yet.

Komentujte